Rakan Alam Maya

April 18, 2011

Terima Kasih Allah

Assalamualaikum.
Terima kasih Allah. Terima kasih Allah kerana mendatangkan ilham kepadaku untuk membina satu lagi blog untuk saya berbisness. Ilham ini datang setelah saya mengingati akan keinginan atau lebih sedap dipanggil impian seorang anak. 


Inilah impian arwah anak saya yang mana bila besar nanti ingin ada butik sendiri. Walau bagaimanapun impian ini tidak kesampaian, jadi sebagai kesinambungan biarlah saya meneruskan impian dan cita2 arwah anak saya itu dimana saya telah membuat satu blog niaga yang diberi nama ( Satina's Stuff).


Butik Satin's ditubuhkan pada April 2011 dimana butik ini menjual tudung, kain pasang, baju siap lelaki, wanita dan kanak2, pakaian muslimah, telekong dan sebagainya. Butik ini masih lagi dalam pembikinan dan belum siap sepenuhnya. Setakat ini Butik Satin's hanya menjual tudung yang kini sedang hangat dipasaran. 


Butik Satin's sedang mencari supplier yang boleh membekalkan kain pasang, baju siap, jubah, telekong dan sebagainya yang berkaitan, dengan harga yang murah dan berpatutan serta berkualiti. Kepada supplier yang terbaca sila hubungi saya melalui email angsaputih08@gmail.com agar kita dapat berdiskasi.


Semoga harapan dan impian ini dapat saya laksanakan dengan sebaik mungkin. Insha-Allah...segala yang baik itu datangnya dari Allah dan yang buruk itu dari kelemahan diri saya.

No comments: